paź
22
2014

Informacja dotycząca problemów z dostępem do dziennika elektronicznego.

Informacja przekazana przez firmę VULCAN sp. z o. o.:

Informujemy, że występujące w ostatnich dniach przerwy w dostępie do aplikacji (dziennik elektroniczny UONET+) VULCAN są spowodowane atakami typu DDoS na infrastrukturę sieciową.

Państwa dane gromadzone w systemie są bezpieczne. Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy natychmiastowe działania mające na celu przywrócenie pracy aplikacji. Jednakże przerwy w dostępie do aplikacji mogą jeszcze występować.

Atak typu DDoS (Distributed Denial of Service) polega na zablokowaniu działania usług poprzez zarzucenie serwera ogromną ilością zapytań z wielu tysięcy komputerów rozproszonych po całym świecie, których serwer nie jest w stanie obsłużyć. To powoduje, że łącze internetowe zostaje całkowicie zajęte i nikt nie ma dostępu do usług.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić stały dostęp do aplikacji.